Экологическая акция «Посади дерево»
Олимпийский урок 2025
Удзел у грамадскай акцыі “Дай лесу новае жыццё”
Экскурсия на Глубокский молочно-консервный комбинат
Экскурсія ў г. Полацк
«Ориент-шоу 2024»
"Тропинками родного края"

                                                            Дзяржаўная ўстанова адукацыі
                                     "Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"

Адрас: вул.Школьная, 4, 211821, в.Дзеркаўшчына, Глыбоцкі раён, Віцебская вобласць
электронны адрас: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.

Дырэктар- Абрамчык Віктар Гардзеевіч

тэл. 8 02156 28941

Графік прыёму:     чацвер 8.00.-14.00.

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці -  Домніч Таццяна Уладзіміраўна,   

                                                                                 тэл. 8 02156 27853

                                                                                

Педагог сацыяльны- Курцэвіч Дзмітрый Бярнардавіч , тэл. 8 02156 27853

 

Інфармацыя аб апякунскім  савеце
Дзяржаўнай установы адукацыі "
Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"

 

Апякунскі савет кіруецца ў сваёй дзейнасці Пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 25.07.2011 г. № 146 "Аб зацвярджэнні Палажэння аб апякунскім савеце ўстановы адукацыі".

 

Састаў апякунскага савета ў 2024-2025 годзе:

 

1.      

Касцяневіч Юлія Анатольеўна

прадстаўнік

1 класа

2.      

Серафімава Алена Аляксандраўна

прадстаўнік

2 класа

3.      

Вярцінская Кацярына Аляксандраўна

прадстаўнік

3 класа

4.      

Молакава Настасся Пятроўна

прадстаўнік

4 класа

5.      

Бахір Кацярына Васільеўна

прадстаўнік

5 класа

6.      

Касцяневіч Кацярына Анатольеўна

прадстаўнік

6 класа

7.      

Сырапятка Алена Віктараўна

прадстаўнік

7 класа

8.      

Малчанава Святлана Іванаўна

прадстаўнік

8 класа

9.      

Дземідовіч Ірына Сцяпанаўна

прадстаўнік

 9 класа

 Да ўвагі:

 

Дабрачынную дапамогу Вы можаце аказаць, пералічыўшы сродкі на разліковы рахунак установы адукацыі:

 

р/c BY55BAРB36325260100100000000  ААТ "Белаграпромбанк" г.Мінск,

КОД БАНКА BAРBBY2X

 

З паметкай: Дзеркаўшчынская БШ, добраахвотнае ахвяраванне, прозвішча, імя.

 

План работы  апякунскага савета ў 2024/2025 годзе:

1. Кастрычнік

 1.1.  Справаздача старшыні апякунскага  савета аб рабоце.

 1.2.Асноўныя накірункі дзейнасці савета.

 1.3.Зацвярджэнне плана работы  на 2024/2025навучальны год.

 1.4.Аб перспектыўным планаванні расходвання грашовых сродкаў.

2. Снежань

 2.1.Арганізацыя работы папячыцельскага  савета па ўмацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы школы, добраўпарадкаванні памяшканняў, тэрыторыі, аб арганізацыі і правядзенні культурных мерапрыемстваў, падрыхтоўцы ўстановы адукацыі  да новага навучальнага года.

 2.2.Аб правядзенні навагодніх мерапрыемстваў

3.Люты

 3.1.Аб выкананні плана па зборы другаснай сыравіны.

 3.2.Арганізацыя кантролю за паступленнем і рацыянальным выкарыстаннем грашовых сродкаў савета.

4. Май

 4.1.Аб падрыхтоўцы ўстановы адукацыі  да новага навучальнага года, правядзенне касметычнага рамонта, добраўпарадкаванне тэрыторыі. 

 4.2.Аб выніках работы  апякунскага савета  за 2024/2025  навучальны  год.

 

Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў ІІІ квартале 2024  года

Тэрмін

Выкарыстаныя сродкі, мэта

Сума

руб.

Назва 

ліпень

475

гаспадарчыя і будаўнічыя тавары        

жнівень

-

 

верасень

65

Вада для піцця        

Усяго

540

 

Старшыня апякунскага савета                                   Касцяневіч К. А.

 

Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў 4 квартале 2024  года

Тэрмін

Выкарыстаныя сродкі, мэта

Сума

руб.

Назва 

кастрычнік

30

Вада для піцця        

лістапад

30

Вада для піцця

снежань

38

Вада для піцця        

Усяго

98

 

Старшыня апякунскага савета                                   Касцяневіч К. А.

 

Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў І квартале 2025  года

Тэрмін

Выкарыстаныя сродкі, мэта

Сума

руб.

Назва 

студзень

38

Вада для піцця

люты

-

 

сакавік

-

        

Усяго

38

 

Старшыня апякунскага савета                                   Касцяневіч К. А.

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
"Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"

ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН ПА АСАБІСТЫХ ПЫТАННЯХ

ЧАЦВЕР з 8.00 да 14.00,
Абрамчык Віктар Гардзеевіч, дырэктар установы
тэлефон 2 – 89 – 41
У час адсутнасці дырэктара
Домніч Таццяна Уладзіміраўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
тэлефон 2 – 78 – 53

 

ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ

АДДЗЕЛ ПА АДУКАЦЫІ
ГЛЫБОЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА

Гаўрылава Таццяна Вячаславаўна, начальнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама,
кабінет № 65, службовы тэлефон 2 – 58 – 61
АДРАС: 211800, вул. Леніна, д. 42, г. Глыбокае, Віцебская вобл.
ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС ПРЫЁМНАЙ: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.

 

ЗВЯРТАЕМ УВАГУ!

Паважаныя заяўнікі!

З 2 студзеня 2023 года ў сувязі з уступленнем у сілу Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2022 № 176-З «Аб змяненні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» зменены парадак падачы электронных зваротаў.

Электронныя звароты падаюцца праз адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (https://обращения.бел). Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў для заяўнікаў ажыццяўляецца бясплатна.

Тэлефон «гарачай лініі» +375(02156) 2-89-41

 

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, ЯКІЯ АЖЫЦЦАЎЛЯЕ
ДУА «Дзяркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна»

(з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян") 

Працэдура 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Наименование административной процедуры  2.1

Выдача выписки (копии) из трудовой книжки

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8, тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8 тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

 -

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе

Наименование административной процедуры 2.2

Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8, тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

 бессрочно

Працэдура 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

Наименование административной процедуры 2.3

Выдача справки о периоде работы, службы

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

5 дней со дня обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно  

Працэдура 2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Наименование административной процедуры 2.19

Выдача справки о выходе на работу, службу до истечения отпуска по уходу за ребенком в возрасте до 3 лет и прекращении выплаты пособия

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

 

 

Максимальный срок осуществления административной процедуры

3 рабочих дня

 

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3-х гадоў

Наименование административной процедуры 2.25

Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

-

 

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

3 рабочих дня

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно  

Працэдура 6.1.1. Выдача дублікатаў: дакумента аб адукацыі, дадатку да яго, дакумента аб навучанні

Наименование административной процедуры 6.1.1.

Выдача дубликатов:

документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении

Ответственный

Абрамчик Виктор Гордеевич

каб. № 2  тел. 2 78 31

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8 тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность

 

паспорт или иной документ, удостоверяющий личность

 

пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность

 

документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество

 

документ, подтверждающий внесение платы

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании

 

0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)

 

1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)

 

бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении

Максимальный срок осуществления административной процедуры

15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

бессрочно

Працэдура 6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам

Наименование административной процедуры 6.3

Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся

Ответственный

Никитенко Татьяна Брониславовна

каб. № 8  тел. 2 78 53

Во время отсутствия ответственного

Домнич Татьяна Владимировна

каб. № 8 тел. 2 78 53

Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры

заявление

 

одна фотография размером 30 х 40 мм – в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством

Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры

бесплатно

Максимальный срок осуществления административной процедуры

в день обращения

Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры

с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающих дошкольное, общее среднее, специальное образование

 

6 месяцев – для иных обучающихся

 

Расклад вучэбных заняткаў   1 – 4 класаў

на І паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года

ДУА ”Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна“

Кадравы склад педагагічных работнікаў

Настаўнікі матэматыкі:

Анашкевіч Іосіф Уладзіміравіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

Саковіч Здзіслаў Францавіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

            Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры, рускай мовы і літаратуры:

Бекіш Жанна Вітальеўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Рыпінская Наталля Браніславаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнік нямецкай мовы:

Лобан Анастасія Русланаўна, другая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнік фізікі:

Анашкевіч Іосіф Уладзіміравіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнікі гісторыі, грамадазнаўства і геаграфіі:

Белянок Уладзімір Уладзіміравіч, першая кваліфікацыйная катэгорыя

                Домніч Таццяна Уладзіміраўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

               Курцэвіч Дзмітрый Бярнардавіч, другая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнік хіміі і біялогіі:

Ільясевіч Вольга Міхайлаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнік мастацтва:

 Хмельнік Анастасія Вадзімаўнабез кваліфікацыйнай катэгорыі

Настаўнік інфарматыкі:

Пярэдня Ніна Анатольеўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнікі фізічнай культуры :

Няміра Валянцін Віктаравіч, першая кваліфікацыйная катэгорыя

                Бурэнь Вераніка Іванаўна, другая кваліфікацыйная катэгорыя

            Настаўнікі працоўнага навучання :

Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

            Саковіч Здзіслаў Францавіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнікі пачатковых класаў:

Баброўская Галіна Іванаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя

Гутар Наталля Іванаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Пачкоўская Ірына Чаславаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Рыжая Жанна Віктараўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Настаўнік-дэфектолаг:

Саланінка Алёна Дзмітрыеўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

Выхавальнікі ГПД:

Бурэнь Вераніка Іванаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі

               Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя

               Пачкоўская Ірына Чаславаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі

           Баброўская Галіна Іванаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі 

Педагог-арганізатар:

            Хмельнік Анастасія Вадзімаўнабез кваліфікацыйнай катэгорыі

           Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання:

           Няміра Валянцін Віктаравічпершая кваліфікацыйная катэгорыя