Встреча с творческим коллективом "Фортуна"
Встреча с охотоведом
Тыдзень фізкультуры і спорту
Свята першага званка.
О введении неудовлетворительных отметок с 1 сентября 2018 года
«Лидер – новое поколение!»
Аб школе
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
"Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"
Адрас: вул.Школьная, 4, 211821, в.Дзеркаўшчына, Глыбоцкі раён, Віцебская вобласць
электронны адрас: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
Дырэктар- Абрамчык Віктар Гардзеевіч
тэл. 8 02156 28941
Графік прыёму: чацвер 8.00.-14.00.
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці - Домніч Таццяна Уладзіміраўна,
тэл. 8 02156 27853
Педагог сацыяльны- Курцэвіч Дзмітрый Бярнардавіч , тэл. 8 02156 27853
Інфармацыя аб апякунскім савеце
Дзяржаўнай установы адукацыі "Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"
Апякунскі савет кіруецца ў сваёй дзейнасці Пастановай Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 25.07.2011 г. № 146 "Аб зацвярджэнні Палажэння аб апякунскім савеце ўстановы адукацыі".
Састаў апякунскага савета ў 2024-2025 годзе:
1. |
Касцяневіч Юлія Анатольеўна |
прадстаўнік |
1 класа |
2. |
Серафімава Алена Аляксандраўна |
прадстаўнік |
2 класа |
3. |
Вярцінская Кацярына Аляксандраўна |
прадстаўнік |
3 класа |
4. |
Молакава Настасся Пятроўна |
прадстаўнік |
4 класа |
5. |
Бахір Кацярына Васільеўна |
прадстаўнік |
5 класа |
6. |
Касцяневіч Кацярына Анатольеўна |
прадстаўнік |
6 класа |
7. |
Сырапятка Алена Віктараўна |
прадстаўнік |
7 класа |
8. |
Малчанава Святлана Іванаўна |
прадстаўнік |
8 класа |
9. |
Дземідовіч Ірына Сцяпанаўна |
прадстаўнік |
9 класа |
Да ўвагі:
Дабрачынную дапамогу Вы можаце аказаць, пералічыўшы сродкі на разліковы рахунак установы адукацыі:
р/c BY55BAРB36325260100100000000 ААТ "Белаграпромбанк" г.Мінск,
КОД БАНКА BAРBBY2X
З паметкай: Дзеркаўшчынская БШ, добраахвотнае ахвяраванне, прозвішча, імя.
План работы апякунскага савета ў 2024/2025 годзе:
1. Кастрычнік
1.1. Справаздача старшыні апякунскага савета аб рабоце.
1.2.Асноўныя накірункі дзейнасці савета.
1.3.Зацвярджэнне плана работы на 2024/2025навучальны год.
1.4.Аб перспектыўным планаванні расходвання грашовых сродкаў.
2. Снежань
2.1.Арганізацыя работы папячыцельскага савета па ўмацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы школы, добраўпарадкаванні памяшканняў, тэрыторыі, аб арганізацыі і правядзенні культурных мерапрыемстваў, падрыхтоўцы ўстановы адукацыі да новага навучальнага года.
2.2.Аб правядзенні навагодніх мерапрыемстваў
3.Люты
3.1.Аб выкананні плана па зборы другаснай сыравіны.
3.2.Арганізацыя кантролю за паступленнем і рацыянальным выкарыстаннем грашовых сродкаў савета.
4. Май
4.1.Аб падрыхтоўцы ўстановы адукацыі да новага навучальнага года, правядзенне касметычнага рамонта, добраўпарадкаванне тэрыторыі.
4.2.Аб выніках работы апякунскага савета за 2024/2025 навучальны год.
Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў ІІІ квартале 2024 года
Тэрмін |
Выкарыстаныя сродкі, мэта |
|
Сума руб. |
Назва |
|
ліпень |
475 |
гаспадарчыя і будаўнічыя тавары |
жнівень |
- |
|
верасень |
65 |
Вада для піцця |
Усяго |
540 |
Старшыня апякунскага савета Касцяневіч К. А.
Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў 4 квартале 2024 года
Тэрмін |
Выкарыстаныя сродкі, мэта |
|
Сума руб. |
Назва |
|
кастрычнік |
30 |
Вада для піцця |
лістапад |
30 |
Вада для піцця |
снежань |
38 |
Вада для піцця |
Усяго |
98 |
Старшыня апякунскага савета Касцяневіч К. А.
Выкарыстанне сродкаў апякунскага савета
ў І квартале 2025 года
Тэрмін |
Выкарыстаныя сродкі, мэта |
|
Сума руб. |
Назва |
|
студзень |
38 |
Вада для піцця |
люты |
- |
|
сакавік |
- |
|
Усяго |
38 |
Старшыня апякунскага савета Касцяневіч К. А.
Адно акно
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
"Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна"
ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН ПА АСАБІСТЫХ ПЫТАННЯХ
ЧАЦВЕР з 8.00 да 14.00,
Абрамчык Віктар Гардзеевіч, дырэктар установы
тэлефон 2 – 89 – 41
У час адсутнасці дырэктара
Домніч Таццяна Уладзіміраўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці
тэлефон 2 – 78 – 53
ВЫШЭЙСТАЯЧАЯ АРГАНІЗАЦЫЯ
АДДЗЕЛ ПА АДУКАЦЫІ
ГЛЫБОЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
Гаўрылава Таццяна Вячаславаўна, начальнік аддзела па адукацыі Глыбоцкага райвыканкама,
кабінет № 65, службовы тэлефон 2 – 58 – 61
АДРАС: 211800, вул. Леніна, д. 42, г. Глыбокае, Віцебская вобл.
ЭЛЕКТРОННЫ АДРАС ПРЫЁМНАЙ: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
ЗВЯРТАЕМ УВАГУ!
Паважаныя заяўнікі!
З 2 студзеня 2023 года ў сувязі з уступленнем у сілу Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2022 № 176-З «Аб змяненні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» зменены парадак падачы электронных зваротаў.
Электронныя звароты падаюцца праз адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (https://обращения.бел). Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў для заяўнікаў ажыццяўляецца бясплатна.
Тэлефон «гарачай лініі» +375(02156) 2-89-41
АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, ЯКІЯ АЖЫЦЦАЎЛЯЕ
ДУА «Дзяркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна»
(з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян")
Наименование административной процедуры 2.1 |
Выдача выписки (копии) из трудовой книжки |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8, тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.2 |
Выдача справки о месте работы, службы и занимаемой должности |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8, тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.3 |
Выдача справки о периоде работы, службы |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
5 дней со дня обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.19 |
Выдача справки о выходе на работу, службу до истечения отпуска по уходу за ребенком в возрасте до 3 лет и прекращении выплаты пособия |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
- |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно
|
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня
|
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 2.25 |
Выдача справки о нахождении в отпуске по уходу за ребенком до достижения им возраста 3 лет |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
-
|
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
3 рабочих дня |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.1.1. |
Выдача дубликатов: документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении |
Ответственный |
Абрамчик Виктор Гордеевич каб. № 2 тел. 2 78 31 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление с указанием причин утраты документа или приведения его в негодность
паспорт или иной документ, удостоверяющий личность
пришедший в негодность документ – в случае, если документ пришел в негодность
документы, подтверждающие изменение фамилии, собственного имени, отчества (если таковое имеется) обладателя документа об образовании, приложения к нему, документа об обучении, – в случае, если заявителем были изменены фамилия, собственное имя, отчество
документ, подтверждающий внесение платы |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
0,1 базовой величины – за дубликат свидетельства об общем базовом образовании, аттестата об общем среднем образовании
0,2 базовой величины – за дубликат иного документа об образовании (для граждан Республики Беларусь)
1 базовая величина – за дубликат иного документа об образовании (для иностранных граждан и лиц без гражданства)
бесплатно – дубликат приложения к документу об образовании, дубликат документа об обучении |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
15 дней со дня подачи заявления, а в случае запроса документов и (или) сведений от других государственных органов, иных организаций – 1 месяц |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
бессрочно |
Наименование административной процедуры 6.3 |
Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся |
Ответственный |
Никитенко Татьяна Брониславовна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Во время отсутствия ответственного |
Домнич Татьяна Владимировна каб. № 8 тел. 2 78 53 |
Документы и (или) сведения, представляемые гражданином для осуществления административной процедуры |
заявление
одна фотография размером 30 х 40 мм – в случае получения обучающимся справки, подтверждающей право на льготы по проезду на пассажирском транспорте, предусмотренные законодательством |
Размер платы, взимаемой при осуществлении административной процедуры |
бесплатно |
Максимальный срок осуществления административной процедуры |
в день обращения |
Срок действия справки, другого документа (решения), выдаваемых (принимаемого) при осуществлении административной процедуры |
с 1 сентября либо с даты подачи заявления (в случае подачи заявления после 1 сентября) по 31 августа – для обучающихся, получающих дошкольное, общее среднее, специальное образование
6 месяцев – для иных обучающихся |
Расклад заняткаў
Расклад вучэбных заняткаў 1 – 4 класаў
на І паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года
ДУА ”Дзеркаўшчынская базавая школа Глыбоцкага раёна“
Настаўніцкая
Кадравы склад педагагічных работнікаў
Настаўнікі матэматыкі:
Анашкевіч Іосіф Уладзіміравіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Саковіч Здзіслаў Францавіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнікі беларускай мовы і літаратуры, рускай мовы і літаратуры:
Бекіш Жанна Вітальеўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Рыпінская Наталля Браніславаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнік нямецкай мовы:
Лобан Анастасія Русланаўна, другая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнік фізікі:
Анашкевіч Іосіф Уладзіміравіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнікі гісторыі, грамадазнаўства і геаграфіі:
Белянок Уладзімір Уладзіміравіч, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Домніч Таццяна Уладзіміраўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Курцэвіч Дзмітрый Бярнардавіч, другая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнік хіміі і біялогіі:
Ільясевіч Вольга Міхайлаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнік мастацтва:
Хмельнік Анастасія Вадзімаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі
Настаўнік інфарматыкі:
Пярэдня Ніна Анатольеўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнікі фізічнай культуры :
Няміра Валянцін Віктаравіч, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Бурэнь Вераніка Іванаўна, другая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнікі працоўнага навучання :
Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Саковіч Здзіслаў Францавіч, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнікі пачатковых класаў:
Баброўская Галіна Іванаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Гутар Наталля Іванаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Пачкоўская Ірына Чаславаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Рыжая Жанна Віктараўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Настаўнік-дэфектолаг:
Саланінка Алёна Дзмітрыеўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Выхавальнікі ГПД:
Бурэнь Вераніка Іванаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі
Паўловіч Валянціна Валянцінаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя
Пачкоўская Ірына Чаславаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі
Баброўская Галіна Іванаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі
Педагог-арганізатар:
Хмельнік Анастасія Вадзімаўна, без кваліфікацыйнай катэгорыі
Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання:
Няміра Валянцін Віктаравіч, першая кваліфікацыйная катэгорыя